Padidėja nesąžininga komercinė praktika telefonu

Dažniau pranešama apie nesąžiningą komercinę praktiką parduodant telefonus. Tai padarė Nyderlandų vartotojų ir rinkų valdžios institucijos, nepriklausomos priežiūros institucijos, ginančios vartotojus ir verslą, išvada. Į žmones vis daugiau kreipiamasi telefonu, naudojant vadinamuosius nuolaidų kampanijų, švenčių ir konkursų pasiūlymus. Labai dažnai šie pasiūlymai suformuluojami neaiškiai, taigi klientams galų gale reikia daugiau, nei jie tikisi. Šis telefono kontaktas dažnai būna agresyvus mokėjimų išieškojimo būdas. Be to, žmonėms, kurie tik sutiko gauti informaciją, taip pat daromas spaudimas mokėti. Nyderlandų vartotojų ir rinkų tarnyba pataria žmonėms, į kuriuos yra kreipiamasi telefonu su tokiais pasiūlymais, baigti skambutį, atsisakyti pasiūlymo ir jokiu būdu neapmokėti sąskaitos.

Skaitykite daugiau: https://rechtennieuws.nl/56668/acm-toename-oneerlijke-handelspraktijken-via-telefonische-verkoop/

Dalintis