Padidėja nesąžininga komercinė praktika telefonu

Nyderlandų vartotojų ir rinkų tarnyba

Dažniau pranešama apie nesąžiningą komercinę praktiką parduodant telefonus. Tai padarė Nyderlandų vartotojų ir rinkų valdžios institucijos, nepriklausomos priežiūros institucijos, ginančios vartotojus ir verslą, išvada. Į žmones vis daugiau kreipiamasi telefonu, naudojant vadinamuosius nuolaidų kampanijų, švenčių ir konkursų pasiūlymus. Labai dažnai šie pasiūlymai suformuluojami neaiškiai, taigi klientams galų gale reikia daugiau, nei jie tikisi. Šis telefono kontaktas dažnai būna agresyvus mokėjimų išieškojimo būdas. Be to, žmonėms, kurie tik sutiko gauti informaciją, taip pat daromas spaudimas mokėti. Nyderlandų vartotojų ir rinkų tarnyba pataria žmonėms, į kuriuos yra kreipiamasi telefonu su tokiais pasiūlymais, baigti skambutį, atsisakyti pasiūlymo ir jokiu būdu neapmokėti sąskaitos.

Plačiau paskaitykite čia:

privatumo nuostatos
Mes naudojame slapukus, kad pagerintume jūsų patirtį naudojantis mūsų svetaine. Jei naudojatės mūsų paslaugomis per naršyklę, galite apriboti, blokuoti ar pašalinti slapukus naudodami savo žiniatinklio naršyklės nustatymus. Mes taip pat naudojame trečiųjų šalių turinį ir scenarijus, kurie gali naudoti stebėjimo technologijas. Toliau galite pasirinktinai pateikti savo sutikimą, kad leistumėte įterpti tokias trečiąsias šalis. Norėdami gauti išsamią informaciją apie slapukus, kuriuos naudojame, renkamus duomenis ir kaip juos apdorojame, patikrinkite mūsų Privatumo politika
Law & More B.V.