Pateikite skundą teismui

Svarbu, kad pasitikėtumėte ir išlaikytumėte teisminę valdžią. Štai kodėl galite pateikti skundą, jei manote, kad teismas ar teismo personalo narys netinkamai elgėsi su jumis. Turėtumėte nusiųsti laišką to teismo valdybai. Tai turite padaryti per vienerius metus nuo įvykio.

Pateikite skundą teismui

Skundo laiško turinys

Jei manote, kad su jumis nesielgė taip, kaip turėtų, personalo narys ar teismo, apeliacinio teismo, Prekybos ir pramonės apeliacijų teismo (CBb) ar Centrinio apeliacinio teismo (CRvB) teisėjas, jūs turite gali pateikti skundą. Tai gali būti, pavyzdžiui, jei per ilgai reikia laukti atsakymo į jūsų laišką ar jūsų bylos nagrinėjimo. Arba jei manote, kad į jus netinkamai kreipėsi vienas ar keli teisme dirbantys žmonės, arba tai, kaip kažkas teisme kreipėsi į jus. Skundas taip pat gali būti dėl laiškų tono, formuluočių ar dizaino arba dėl informacijos nepateikimo, informacijos pateikimo per vėlai, neteisingos informacijos arba neišsamios informacijos pateikimo. Beveik visais atvejais skundas turi būti dėl jūsų. Jūs negalite skųstis dėl to, kaip teismas elgėsi su kuo nors kitu; tai turi padaryti tas asmuo. Nebent pateiksite skundą asmens, kuriam turite įgaliojimus ar globą, vardu, pavyzdžiui, nepilnamečio vaiko ar jūsų globojamo asmens vardu.

PASTABA: Jei nagrinėjant jūsų bylą nesutinkate su teismo sprendimu arba teismo priimtu sprendimu, negalite dėl to pateikti skundo. Tai turėtų būti padaryta taikant kitą procedūrą, pavyzdžiui, apskundžiant sprendimą.

Skundo pateikimas

Skundą galite pateikti teisme, kuriame vyksta jūsų ieškinys. Tai turite padaryti per vienerius metus po įvykio. Skundą turėtumėte nusiųsti atitinkamo teismo valdybai. Daugelis teismų leidžia jums pateikti skundą skaitmeniniu būdu. Norėdami tai padaryti, eikite į www.rechtspraak.nl ir kairiajame stulpelyje po antrašte „teismui“ pasirinkite „Aš turiu skundą“. Pasirinkite atitinkamą teismą ir užpildykite skaitmeninę skundo formą. Tada šią formą galite nusiųsti teismui el. Paštu arba paprastu paštu. Skundą teismui taip pat galite pateikti raštu be šios formos. Laiške turi būti tokia informacija:

  • skyrius ar asmuo, dėl kurio turite skundą;
  • Priežastis, kodėl skundžiatės, kas tiksliai įvyko ir kada;
  • jūsų vardas, adresas ir telefono numeris;
  • tavo parašas;
  • galbūt su skundu susijusių dokumentų kopijos.

Skundo nagrinėjimas

Gavę jūsų skundą, pirmiausia patikrinsime, ar jį galima išspręsti. Jei taip nėra, jums apie tai bus pranešta kuo greičiau. Taip pat gali būti, kad už jūsų skundą atsako kita įstaiga ar kitas teismas. Tokiu atveju teismas, jei įmanoma, perduos jūsų skundą ir informuos jus apie šį persiuntimą. Jei manote, kad jūsų skundą galima lengvai išspręsti, pavyzdžiui, per (telefoninį) pokalbį, teismas kuo greičiau susisieks su jumis. Jei jūsų skundas nagrinėjamas, procedūra yra tokia:

  • Teismo administracija informuoja asmenį (-is), apie kurį (-ius) skundžiate, apie savo skundą;
  • Jei reikia, jūsų bus paprašyta pateikti papildomos informacijos apie renginį;
  • Vėliau teismo valdyba atlieka tyrimą;
  • Iš esmės jums bus suteikta galimybė papildomai paaiškinti skundą teismo valdybai arba skundų patariamajam komitetui. Asmuo, su kuriuo susijęs skundas, pats niekada skundo nenagrinės;
  • Galiausiai teismo valdyba priima sprendimą. Apie šį sprendimą jums bus pranešta raštu. Paprastai tai atliekama per 6 savaites.

Ar turite klausimų dėl šio tinklaraščio? Tada susisiekite Law & More. Mūsų teisininkai mielai jums patars.

Dalintis
Law & More B.V.