Šiais laikais žyma yra populiari ne tik „Twitter“ ir „Instagram“ ...

#gatvis

Šiais laikais hashtag populiarus ne tik „Twitter“ ir „Instagram“: hashtag vis dažniau naudojamas prekės ženklui sukurti. 2016 m. Prekių ženklų, turinčių priešais jį esančią žymą, skaičius visame pasaulyje padidėjo 64%. Puikus to pavyzdys yra „T-mobile“ prekės ženklas „#getthanked“. Vis dėlto tvirtinti apie hashtag kaip prekės ženklą ne visada lengva. Pavyzdžiui, žyma turėtų būti tiesiogiai susijusi su pareiškėjo produktu ar paslauga.

19-05-2017

privatumo nuostatos
Mes naudojame slapukus, kad pagerintume jūsų patirtį naudojantis mūsų svetaine. Jei naudojatės mūsų paslaugomis per naršyklę, galite apriboti, blokuoti ar pašalinti slapukus naudodami savo žiniatinklio naršyklės nustatymus. Mes taip pat naudojame trečiųjų šalių turinį ir scenarijus, kurie gali naudoti stebėjimo technologijas. Toliau galite pasirinktinai pateikti savo sutikimą, kad leistumėte įterpti tokias trečiąsias šalis. Norėdami gauti išsamią informaciją apie slapukus, kuriuos naudojame, renkamus duomenis ir kaip juos apdorojame, patikrinkite mūsų Privatumo politika
Law & More B.V.